• Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Z uwagi na higieniczny rodzaj produktów nie przyjmujemy zwrotów pozbawionych fabrycznych opakowań.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, jeśli towar nie był używany i pozbawiony fabrycznego opakowania i w żaden inny sposób nie był zniszczony lub wykorzystany można go zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta: Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.


Towar fabrycznie zapakowany (NIE UŻYWANY!) należy odesłać wraz z dowodem zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy na odległość w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
W formularzu prosimy o podanie numeru konta do zwrotu należności.
Klient dokonuje zwrotu towaru na swój koszt!
Nie przyjmujemy paczek za pobraniem!


REKLAMACJE

  • towar może być reklamowany w ramach gwarancji i rękojmi.
  • Rękojmia to odpowiedzialność sprzedawcy wobec kupującego za wadliwość sprzedawanego towaru, w tym zarówno za wady fizyczne jak i prawne.
  • Gwarancja to dodatkowe uprawnienie uzyskiwane przez Kupującego od Sprzedającego lub producenta towaru w drodze dobrowolnej umowy lub oświadczenia (dokument gwarancyjny). Gwarancja obejmuje tylko wady fizyczne przedmiotu.
  • Klienci sklepu mogą reklamować towar w ramach rękojmi, a w ramach gwarancji tylko niektóre produkty marki takie jak Satisfyer, Marc Dorcel, na które producent udzielił gwarancji.
  • Kupujący powinien zawiadomić o wadzie w ciągu miesiąca od jej wykrycia. Uprawnienia z tytułu rękojmi wygasają po roku od daty wydania towaru.
  • Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie.
  • Reklamację należy zgłosić wypełniając formularz reklamacji dostępny na stronie internetowej w zakładce Reklamacje. 
  • Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane indywidualnie do 14 dni roboczych.
  • Wszystkie reklamacje należy wysyłać na adres sprzedawcy.
  • Warunkowy dostęp do sklepu

Wchodząc do naszego sklepu www.sexylife.pl oświadczasz, że masz ukończone 18 lat

i chcesz oglądać treści o tematyce erotycznej z własnej, nieprzymuszonej woli.